check
A A A
Мазмұнына өту

You are here

«Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету регламенті

Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау және әлеуметтік

даму министрінің
2015 жылғы 28мамырдағы
№ 407 бұйрығына
1-қосымша

 

 

«Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау»
мемлекеттік қызметті көрсету регламенті

 

1.Жалпы ережелер

 

1. «Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету регламенті (бұдан әрі – Регламент) «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің
2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 «Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау» (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде№ 11342 тіркелген) бұйрығымен бекiтiлген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді және уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін (бұдан әрі – зейнетақы төлемдері) тағайындау рәсімін айқындайды.

2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

         Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:
         Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) арқылы;
       зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы ақпарат алу бөлігінде www.egov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі:

уәкілетті ұйымда – зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама;

порталда – көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызмет ұсынушы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

 

5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттарға қоса берілген көрсетілетін қызметті алушының өтініші негіздеме болып табылады.

6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-қимылы:

1) зейнетақы төлемдерін тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті беруші бөлімнің (басқармасының) маманы екі жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеудің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде  уәкілетті ұйымның бөлімшесіне қайтарады.

Егер талап етілетін құжаттар отыз жұмыс күні ішінде ұсынылмаса, қызметті беруші қолдағы бар құжаттар бойынша зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім шығарады;

негіздемелер болған кезде көрсетілетін қызметті алушыға бұл туралы хабарлай отырып, ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді;   

электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады, тағайындау үшін негіздемелер  болмаған жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын бас тарту себебін көрсете отырып ЭЦҚ арқылы куәландырады; 

зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті берушінің бөлім (басқарма) басшысына жібереді.

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімі (басқармасы) маманының ЭЦҚ-сымен куәландырылған зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті мемлекеттік қызметті көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

2) Зейнетақы төлемдерін тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы екі жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеудің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде  уәкілетті ұйымның бөлімшесіне қайтарады;

негіздемелер болған кезде көрсетілетін қызметті алушыға бұл туралы хабарлай отырып, ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді;   

электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады, тағайындау үшін негіздемелер  болмаған жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады; 

зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді.

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімі (басқармасы) басшысының ЭЦҚ-сымен куәландырылған зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті мемлекеттік қызметті көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

3) Зейнетақы төлемдерін тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеудің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде уәкілетті ұйымның бөлімшесіне қайтарады;

негіздемелер болған кезде уәкілетті ұйымның бөлімшесі арқылы көрсетілетін қызметті алушыға бұл туралы хабарлай отырып, ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді;    

 электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы ЭЦҚ арқылы шешім қабылдайды, тағайындау үшін негіздемелер  болмаған жағдайда зейнетақы төлемдерін тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын себебін көрсете отырып ЭЦҚ арқылы куәландырады; 

қабылданған шешім автоматты режимде уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді;

ЭЦҚ-мен куәландырған кезде зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама автоматты түрде уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жіберіледі.

Тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдау және қабылданған шешімді автоматты режимде төлеуге жіберу мемлекеттік қызметті көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

7. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері Стандарттың 4-тармағында көрсетілген.

 

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

 

8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай қызметкерлері қатысады:

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы;

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы;

көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібі:

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманы екі жұмыс күні ішінде зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысына жібереді;

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы екі жұмыс күні ішінде зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдайды.

Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып көрсетілетін қызметті берушініңқызметкерлері арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) жүйелілігінің сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес көрсетілген.

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде уәкілетті ұйымдармен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

 

10. Көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдау уәкілетті ұйымның бөлімшесінде «терезелер» арқылы жүзеге асырылады.

11. Уәкілетті ұйымның бөлімшесі үш жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының қағаз түріндегі және электрондық іс макетін қалыптастырады. Бұл ретте мынадай іс-қимылдар жүзеге асырылады:

1) тағайындау немесе төлеу фактісінің болуына уәкілетті ұйымның автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне сұрау салу қалыптастырады.  Тағайындау немесе төлеу фактісі болған кезде өтініш қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді; 

2) табысы туралы анықтамада, салымшының транзиттік шоты бойынша айналымының электрондық үзінді көшірмесінде көрсетілген сомаға сәйкес келуіне тексеруді жүзеге асырады.

Көрсетілген сомалар сәйкес келмеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының жұмыс орнынан  міндетті зейнетақы жарналарын аудару туралы растау-анықтама сұратады;

3) «электрондық үкімет» шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерге сұрау салу қалыптастырады (бұдан әрі – АЖ):

«Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқоры» АЖ-ға – көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын және тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттар бойынша; 

АХАЖ АЖ-ға – баланың (балалардың) туу туралы куәлігі бойынша немесе туу туралы актілік жазбадан үзінді көшірме (Қазақстан Республикасының аумағында 2007 жылғы 13 тамыздан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша), неке қию туралы куәлік бойынша (Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылғы 1 маусымнан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша);

«Е Қорғаншылық» АЖ-не – қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеу туралы құжаттар бойынша;

4) көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданатын құжаттар топтамасының толықтығын тексереді;

5) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды, оның ішінде мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда сканерлейді;

6) сканерлеу сапасын және құжаттардың электрондық көшірмелерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған түпнұсқаларға сәйкес келуін қамтамасыз етеді;  

7)  өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу күнін және қызметті алатын күнін, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, құжаттардың қабылдағаны туралы белгісі бар өтініштің үзбелі талонын;

8) көрсетілетін қызметті алушының электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қалыптастырады;

9) зейнетақы төлемінің мөлшерін есептеудің, электрондық шешім жобасын ресімдеудің дұрыстығын тексереді, электрондық шешім жобасын ЭЦҚ-мен куәландырады және уәкілетті ұйымның филиалына жібереді.

«Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда немесе зейнетақы төлемдерін тағайындауға құқығы болмаған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

12. Уәкілетті ұйымның филиалы уәкілетті ұйымның бөлімшесінен электрондық шешім жобасымен бірге электрондық іс макеті келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде:

1) зейнетақы төлемінің мөлшерін есептеудің дұрыстығын және келіп түскен электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасының ресімделуін қарайды және тексереді;

2) көрсетілетін қызметті берушіге ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын жібереді.

13. Құжаттарды іс макетіне қосу қажеттілігіне көрсетілетін қызметті берушіден электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті қайтарылған жағдайда уәкілетті ұйымның бөлімшесі:

1) көрсетілетін қызметті алушыны бес жұмыс күні ішінде хабарламада көрсетілген қосымша құжатты (құжаттарды) 25 жұмыс күні ішінде ұсыну қажеттігі туралы телефон, почта байланысы, электрондық почта арқылы хабардар етеді;

2) көрсетілетін қызметті алушы қосымша құжатты (құжаттарды) ұсынған кезде:

уәкілетті ұйымның бөлімшесі үш жұмыс күні ішінде электрондық іс макетін және электрондық шешім жобасын жете ресімдейді, сканерлеу  сапасын және құжаттардың электрондық көшірмелерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған түпнұсқаларға сәйкес келуін, зейнетақы төлемінің мөлшерін есептеудің, электрондық шешім жобасын ресімдеудің дұрыстығын қамтамасыз етеді, электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады және уәкілетті ұйымның филиалына жібереді;

уәкілетті ұйымның филиалы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті уәкілетті ұйымның бөлімшесінен келіп түскен күннен бастап екі жұмыс күні ішінде:

1) зейнетақы төлемінің мөлшерін есептеудің және келіп түскен электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасының ресімделуінің дұрыстығын тексереді;

2) көрсетілетін қызметті берушіге ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын жібереді.

14. Уәкілетті ұйымның бөлімшесі көрсетілетін қызметті берушіден зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама келіп түскен сәттен бастап бір жұмыс күні ішінде хабарламаны басып шығарады және оны көрсетілетін қызметті алушы өзі келгенде береді.

Уәкілетті ұйым көрсетілетін қызметті алушының ұялы телефонына sms-хабар жібереді.

15. Көрсетілетін қызметті алушыда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) мен ЭЦҚ болған кезде зейнетақы төлемін тағайындау туралы ақпаратты портал арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде алу мүмкіндігі бар.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет құжаттары уәкілетті ұйымның бөлімшесіне бұрын қағаз жеткізгіште ұсынылған және мемлекеттік көрсетілетін қызмет тағайындау туралы ақпаратты алу сәтіне көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер уәкілетті ұйымның автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорында электрондық түрде сақталған көрсетілетін қызметті алушыға ұсынылады.

Көрсетілетін қызметті берушінің (көрсетілетін қызметті алушы) портал арқылы зейнетақы төлемдерiн тағайындау туралы ақпарат беру бөлігінде қызмет алушының қадамдық әрекеттері мен шешімдері:

1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН мен парольдің көмегімен порталда тіркеуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асыралады);

2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының қызметті алу үшін ЖСН мен парольді порталға енгізуі (авторизациялау процесі);

3) 1-шарт – тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын порталда ЖСН мен пароль арқылы тексеру;

4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны порталда қалыптастыру;

5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарып алынғандардың (күші жойылғандардың) тізімінде тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) сәйкес келуін тексеру;

7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызметті алу үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін «электрондық үкіметтің» шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті берушінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) жіберу;

9) 6-процесс – электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-на тіркеу;

10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі (өңдеуі);

11) 7-процесс – орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-да қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарламаны) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Тағайындалған зейнетақы төлемдері туралы ақпарат осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.

Мемлекеттік қызметті көрсетуде қолданысқа енгізілген ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммалары графикалық нысанда осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

16. Ақпаратты ұсыну уақыты – уәкілетті ұйымның ақпараттық жүйесіне сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 30 минуттан аспайды.

17. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі әкімшілік іс-қимылдардың логикалық дәйектілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 4-қосымшаға сәйкес «Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

 

 

 

«Уәкілетті ұйымнан

зейнетақы төлемдерін тағайындау»

мемлекеттік қызметті

көрсету регламентіне

1-қосымша

 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген қызметкерлер

арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) жүйелілігінің

сипаттамасы

 

Іс-қимыл № (жұмыс барысының, ағынының)

Жүйелік-функционалдық бірліктердің атауы

Іс-қимылдардың атауы (процестер, рәсімдер, операциялар) және олардың сипаттамасы

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-ұйғарымдық шешім)

Орындау мерзімдері

Келесі іс-қимылдың нөмірі

1

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

1) Электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландыру және зейнетақы төлемдерін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысына жіберу;

2) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

2 жұмыс күні

2

2

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

1) Электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландыру және зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберу;

2) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

2 жұмыс күні

3

3

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

1) Зейнетақы төлемін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдау;

2) Зейнетақы төлемін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарламаны уәкілетті ұйымға жіберу;

3) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

1 жұмыс күні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Уәкілетті ұйымнан зейнетақы

төлемдерін тағайындау»

мемлекеттік қызметті

көрсету регламентіне

  2-қосымша

 

Нысан

 

   

 

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрлігі

 Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің

______________ бойынша департаменті

 

Зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы ақпарат

 

 

Азамат (ша)_________________________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

Зейнетақы төлемі  ____________ теңге мөлшерінде тағайындалды.

Тағайындау күні  20__ жылғы «___»_________

      Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз жеткiзгiштегi құжатпен бiрдей. Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖ алынған және Департаменттің электрондық-цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерді қамтиды
штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего Департамента

 

 

 

 

«Уәкілетті ұйымнан  
зейнетақы төлемдерiн
тағайындау» мемлекеттік қызметті    
көрсету регламентіне 3-қосымша 

 

    

Мемлекеттік қызметті көрсетуге қатысқан ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының диаграммалары, графикалық нысанда

 

 

 

 

 

 

 

 

«Уәкілетті ұйымнан

зейнетақы төлемдерінтағайындау»

мемлекеттік қызметті

көрсету регламентіне 

4-қосымша

 

  

«Уәкілетті ұйымнан зейнетақы төлемдерін тағайындау»

мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

 

 

 

 

 

Приложение 1

к приказу Министра

здравоохранения и социального развития

Республики Казахстан

от 28 мая 2015 года № 407

 

 

Регламент оказания государственной услуги
«Назначение пенсионных выплат из
уполномоченной организации»

 

1. Общие положения

 

1. Регламент оказания государственной услуги «Назначение пенсионных выплат из уполномоченной организации» (далее – Регламент) разработан в соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», Стандартом государственной услуг «Назначение пенсионных выплат из уполномоченной организации», утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 «Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11342)(далее – Стандарт) и определяет процедуру назначения пенсионных выплат из уполномоченной организации (далее – пенсионные выплаты).

2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется:

через республиканское государственное казенное предприятие  «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – уполномоченная организация);

через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал) при получении информации о назначении (об отказе в назначении) пенсионных выплат.

3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

4. Результат оказания государственной услуги:

в уполномоченной организации – уведомление о назначении (отказе в назначении) пенсионных выплат;

на портале –  информация о назначении пенсионных выплат в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугодателя.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

 

5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя с приложением документов, представленных в соответствии с пунктом 9 Стандарта.

6. Действия услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

1) специалист отдела (управления) услугодателя, осуществляющий функции по назначению пенсионных выплат, в течение двух рабочих дней:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения  (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении пенсионных выплат, в срок не более тридцати рабочих дней.

Если в течение тридцати рабочих дней требуемые документы не представлены, услугодатель выносит решение о назначении (отказе в назначении) пенсионных выплат по имеющимся документам;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя;

удостоверяет электронный проект решения о назначении пенсионных выплат в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом посредством ЭЦП,  при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пенсионных выплат с указанием причины отказа;

направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пенсионных выплат руководителю отдела (управления) услугодателя.

Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты, удостоверенный ЭЦП специалиста отдела услугодателя.

2) Руководитель отдела (управления) услугодателя, осуществляющий функции по назначению пенсионных выплат, в течение двух рабочих дней:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении пенсионных выплат, в срок не более тридцати рабочих дней;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя;

удостоверяет электронный проект решения о назначении пенсионных выплат в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом посредством ЭЦП,  при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пенсионных выплат;

направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении)  пенсионных выплат руководителю услугодателя.

Результатом процедуры  (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты, удостоверенный ЭЦП руководителя отдела (управления) услугодателя.

3) Руководитель услугодателя, осуществляющий функции по назначению пенсионных выплат, в течение одного рабочего дня:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении пенсионных выплат, в срок не более тридцати рабочих дней;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя через отделение уполномоченной организации;

принимает решение о назначении пенсионных выплат в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом посредством ЭЦП,  при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пенсионных выплат с указанием причины;

направляет в отделение уполномоченной организации в автоматическом режиме принятое решение;

при удостоверении ЭЦП уведомление о назначении (отказе) пенсионных выплат автоматически направляется в отделение уполномоченной организации.

Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является принятие решения о назначении (отказе в назначении) и направление в автоматическом режиме принятого решения на выплату.

7. Сроки оказания государственных услуг указаны в пункте 4 Стандарта.

 

 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений

(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

 

8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие работники услугодателя:

специалист отдела (управления) услугодателя; 

руководитель отдела (управления) услугодателя;

руководитель услугодателя.

9. Порядок взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

специалист отдела (управления) услугодателя в течение двух рабочих дней направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты руководителю отдела (управления) услугодателя;

руководитель отдела (управления) услугодателя в течение двух рабочих дней направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты руководителю услугодателя;

руководитель услугодателя в течение одного рабочего дня принимает решение о назначении (отказе в назначении)  пенсионной выплаты.

Описание последовательности процедур (действий) между работниками услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) представлена в приложении 1 к настоящему регламенту.

 

 

4. Описание порядка взаимодействия с уполномоченной
организацией (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

 

10. Прием документов от услугополучателя осуществляется в отделении уполномоченной организации посредством «окон».

11. Отделение уполномоченной организации в течение трех рабочих дней формирует электронный (бумажный)  макет дела услугополучателя. При этом осуществляются следующие действия:

1) формирует запрос в автоматизированную информационную систему уполномоченной организации на наличие  факта назначения или выплаты. При наличии факта назначения или выплаты выдает уведомление об отказе в приеме заявления;

2) осуществляет проверку на соответствие сумм, указанных в справке о доходе, электронной выписке оборотов с транзитного счета вкладчика.

В случае несоответствия указанных сумм запрашивает у услугополучателя представление с места работы справки-подтверждения о перечислении обязательных пенсионных взносов;

3) формирует запрос в соответствующие в информационные системы через шлюз «электронного правительства» (далее –  ИС):

в ИС «Государственной базы данных «Физические лица» по документам, удостоверяющего личность услугополучателя и подтверждающего  регистрацию по постоянному месту жительства;

в ИС «ЗАГС»  –  по свидетельству о рождении ребенка (детей) или выписке из актовой записи о рождении (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 13 августа 2007 года), по свидетельству о заключении брака (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 1 июня 2008 года);

в ИС «Е Попечительство» - по документам об установлении опеки (попечительства);

4) проверяет полноту пакета документов, принимаемых от услугополучателя;

5) сканирует документы, представленные услугополучателем, в том числе в случае отсутствия сведений из  информационных систем государственных органов;

6) обеспечивает качество сканирования и соответствие  электронных копий документов оригиналам, представленным услугоплучателем;      

7) регистрирует заявление и выдает услугополучателю отрывной талон заявления с отметкой о принятии документовс указанием даты регистрации и даты получения услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;

8) формирует электронный макет дела с электронным проектом решения услугополучателя;

9) проверяет правильность расчета размера пенсионной выплаты, оформления электронного проекта решения, удостоверяет электронный проект решения ЭЦП и направляет в филиал уполномоченной организации.

В случае предоставления неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта или отсутствия права на назначение пенсионных выплат выдает уведомление об отказе в приеме заявления.

12. Филиал уполномоченной организации в течение двух рабочих дней со дня поступления электронного макета дела с электронным проектом решения от отделения уполномоченной организации:

1) рассматривает и проверяет правильность расчета размера пенсионной выплаты и оформления поступившего электронного макета дела и электронного проекта решения;

2) направляет услугодателю электронный макет дела и электронный проект решения, удостоверенный ЭЦП.

13. В случае возврата электронного макета дела с проектом электронного решения от услугодателя по причине необходимости приобщения к электронному макету дела дополнительных документов отделение уполномоченной организации:

1) уведомляет услугополучателя в течение пяти рабочих дней посредством телефонной, почтовой связи, электронной почты о необходимости представления в течение 25 рабочих дней дополнительного (-ых) документа (-ов), указанного (-ых) в уведомлении;

2) при представлении услугополучателем дополнительного (-ых) документа (-ов):

отделение уполномоченной организации в течение трех рабочих дней дооформляет электронный макет дела и электронный проект решения, обеспечивает качество сканирования и соответствие  электронных копий документов оригиналам, представленным услугоплучателем, правильность расчета размера пенсионной выплаты, оформления электронного проекта решения, удостоверяет электронный проект решения ЭЦП и направляет в филиал уполномоченной организации;

филиал уполномоченной организации в течение двух рабочих дней со дня поступления от отделения уполномоченной организации электронного макета дела с электронным проектом решения:

1) проверяет правильность расчета размера пенсионной выплаты и оформления поступившего электронного макета дела и электронного проекта решения;

2) направляет услугодателю электронный макет дела и электронный проект решения, удостоверенный ЭЦП.

14. Отделение уполномоченной организации  в течение одного рабочего дня с момента поступления от услугодателя уведомления о назначении (отказе в назначении)  пенсионных выплат  распечатывает уведомление и выдает его при личном обращении услугополучателю.

Отделение уполномоченной организации информирует заявителя о принятом услугодателем решении посредством передачи sms оповещения на мобильный телефон услугополучателя.

15. При наличии индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и ЭЦП у услугополучателя имеется возможность получения информации о назначении пенсионной выплаты в режиме удаленного доступа через портал.

Государственная услуга предоставляется услугополучателям, чьи документы были ранее представлены на бумажном носителе в отделение уполномоченной организации и на момент получения информация о назначении государственной услуги данные о услугополучателе находятся в электронном виде в базе данных автоматизированной информационной системы уполномоченной организации.

Пошаговые действия и решения услугодателя (услугополучателя) при получении информации о назначении пенсионной выплаты через портал:

1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

8) процесс 5 – удостоверение запроса для получения услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз «электронного правительства» в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) услугодателя для обработки услугодателем;

9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем запроса услугополучателя;

11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями;

12) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ услугодателя. Информация о назначении пенсионной выплаты формируется с использованием ЭЦП уполномоченного  лица услугодателя, по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании услуги, в графической форме приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

16. Время предоставления информации - не более 30 минут с момента поступления запроса в информационную систему уполномоченной организации.

17. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно функциональными единицами, приведена в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение пенсионных выплат из уполномоченной организации» согласно приложению 4 к настоящему регламенту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1

 к Регламенту оказания

 государственной услуги

«Назначение пенсионных выплат из

уполномоченной организации»

 

Описание последовательности процедур (действий) между

работниками услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия)

 

№ действия (хода, потока работ)

Наименование структурно-функциональных единиц

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Сроки исполнения

Номер следующего действия

1

Специалистотдела (управления) услугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения

1) Удостоверение электронного проекта решения посредством ЭЦП и направление в автоматическом режиме электронного макета дела с электронным проектом решения о назначении пенсионных выплат руководителю отдела (управления) услугодателя;
2) В случае необходимости дооформления электронного макета дела - возврат электронного макета дела с электронным проектом решения в отделение уполномоченной организации

2 рабочихдня

2

2

Руководитель отдела (управления) услугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения.

1) Удостоверение электронного проекта решения посредством ЭЦП и направление в автоматическом режиме электронного макета дела с электронным проектом решения о назначении пенсионных выплат руководителю услугодателя;
2) В случае необходимости дооформления электронного макета дела возврат электронного макета дела с электронным проектом решения в отделение уполномоченной организации.

2 рабочихдня

3

3

Руководительуслугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения.

1) Принятие решения о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты;
2) Направление уведомления о назначении (отказе в назначении) пенсионной выплаты в уполномоченную организацию;
3) В случае необходимости дооформления электронного макета дела возврат электронного макета дела с электронным проектом решения в отделение уполномоченной организации.

1 рабочийдень

 

Приложение 2 

 к Регламенту оказания     
 государственной услуги     
«Назначение пенсионных выплат из уполномоченной организации»

 

Форма

 

ДепартаментКомитета труда, социальной защиты

и миграции Министерства здравоохранения и

социального развития Республики Казахстан
 по ______________

 

Информация
       о назначении пенсионных выплат

 

Гражданину (ке) _______________________________________________

  (фамилия, имя, отчество (при его наличии) , дата рождения)     

Назначена пенсионная выплата в размере __________ тенге     

Дата назначения «____» _______ года

 

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз жеткiзгiштегiқұжатпен бiрдей. Данный документ согласно пункту 1 статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном  документе и электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖ алынған және Департаменттің электрондық-цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған деректерді қамтиды
штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и подписанные электронно-цифровой подписью соответствующегоДепартамента

Приложение 3 

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение пенсионных выплат из

уполномоченной организации»

 

 

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 4

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение пенсионных выплат из

уполномоченной организации»

 

 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение пенсионных выплат из уполномоченной организации»

 

 

 

 

 

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 1.doc256 KB
13 маусым, 2015 - 19:43 өзгертілді
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші