check
A A A
Мазмұнына өту

You are here

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету регламенті

Қазақстан Республикасы

Денсаулық сақтау және

әлеуметтік даму министрінің

2015 жылғы 28 мамырдағы

№ 407бұйрығына

3-қосымша

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша

және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету регламенті

 

 

1. Жалпы ережелер

 

1. «Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету регламенті (бұдан әрі – Регламент)  «Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 «Әлеуметтік-еңбек саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» (бұдан әрі - Стандарт) (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11342 тіркелген) бұйрығымен бекітілген  «Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді және мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыларды (бұдан әрі – жәрдемақы) тағайындау рәсімін айқындайды.

2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігі Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

«Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – уәкілетті ұйым);

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО);

жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау кезінде, сондай-ақ мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыларды тағайындау туралы ақпаратты алу кезінде  www.egov.kz«электрондық үкімет» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған немесе ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:

уәкілетті ұйымда немесе ХҚО-да – жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама;

порталда – жасына байланысты жәрдемақыларды тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама, көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы жәрдемақы тағайындау туралы ақпарат.

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.

 

 

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін

қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)

іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

 

5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін Стандарттың 9-тармағына сәйкес ұсынылған құжаттарға қоса берілген көрсетілетін қызметті алушының өтініші негіздеме болып табылады.

6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-қимылы:

1) жәрдемақы тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы екі жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеулердің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

жәрдемақы тағайындау туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған кезде, отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді.

  Егер талап етілетін құжаттар отыз жұмыс күні ішінде ұсынылмаса, көрсетілетін қызметті беруші қолдағы бар құжаттар бойынша жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім шығарады;

негіздемелер болған кезде ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлай отырып, тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді;

электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда, жәрдемақы тағайындау туралы электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады, тағайындау үшін негіздемелер болмаған кезде жәрдемақы тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын бас тарту себебін көрсете отырып, ЭЦҚ арқылы куәландырады.

жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысына жібереді.

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімі (басқармасы) маманының           ЭЦҚ-сымен куәландырылған жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті мемлекеттік қызмет көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

2) Жәрдемақыларды тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы бір жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеудің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

жәрдемақыларды тағайындау туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған кезде, отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді.

негіздемелер болған кезде ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлай отырып, тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді; 

электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда, жәрдемақы тағайындау туралы электрондық шешім жобасын ЭЦҚ арқылы куәландырады, тағайындау үшін негіздемелер болмаған кезде МБЗТ тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын себебін көрсете отырып, ЭЦҚ арқылы куәландырады.

жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысына жібереді.

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімі (басқармасы) басшысының          ЭЦҚ-сымен куәландырылған жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті мемлекеттік қызмет көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

3) Жәрдемақы тағайындау жөніндегі функцияны жүзеге асыратын көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде:

келіп түскен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін қарайды (есептеудің дұрыстығын, сканерленген құжаттардың сапасын тексереді);

жәрдемақы тағайындау туралы шешім қабылдауға қажетті қосымша құжаттарды электрондық іс макетіне қосу үшін негіздемелер болған кезде, отыз жұмыс күнінен аспайтын мерзімде электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді.

негіздемелер болған кезде ұсынылған құжаттардың дәйектілігін тексеру үшін бес жұмыс күні ішінде бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыға хабарлай отырып, тиісті мемлекеттік органдар мен ұйымдарға сұрау салулар жібереді; 

электрондық іс макеті Стандартқа толық сәйкес келген жағдайда, жәрдемақы тағайындау туралы шешім қабылдайды және ЭЦҚ арқылы куәландырады,  тағайындау үшін негіздемелер болмаған кезде жәрдемақы тағайындаудан бас тарту туралы электрондық шешім жобасын бас тарту себебін көрсете отырып ЭЦҚ арқылы куәландырады;

қабылданған шешімді автоматты режимде уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді;

ЭЦҚ-мен куәландырған кезде жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама уәкілетті ұйымның бөлімшесіне немесе ХҚО-ға автоматты түрде жіберіледі.

Жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдау және қабылданған шешімді автоматты режимде төлемге жіберу мемлекеттік қызмет көрсету бойынша осы кезеңдегі рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі болып табылады.

7. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері Стандарттың                    4-тармағында көрсетілген.

 

 

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін

қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

 

8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай қызметкерлері қатысады:

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы;

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы;

көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібі:

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің маманы екі жұмыс күні ішінде жәрдемақылар тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) бастығына (басшысына) жібереді;

көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы бір жұмыс күні ішінде жәрдемақылар тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді;

көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бір жұмыс күні ішінде жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдайды.

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің қызметкерлері арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) жүйелілігінің сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада ұсынылған.

 

 

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ХҚО және (немесе)

өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл

тәртібінің, сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің

сипаттамасы

 

10. Көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдау:

1) уәкілетті ұйымның бөлімшесінде «терезелер» арқылы;

2) ХҚО-да операциялық залда «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

11. Көрсетілетін қызметті алушы уәкілетті ұйымның бөлімшесіне немесе ХҚО-ға жүгінген кезде құжаттарды қабылдайтын маман:

1) уәкілетті ұйымның автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне жәрдемақы тағайындау немесе төлеу фактісінің болуына сұрау салу қалыптастырады;

2) көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданатын құжаттар топтамасының толықтығын тексереді;

3) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – АЖ) арқылы тиісті ақпараттық жүйелерге:

«Жеке тұлғалардың мемлекеттік дерекқоры» АЖ-ға көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын және тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын құжаттар бойынша;

«Мүгедектігі бар адамдардың орталықтандырылған дерекқоры» ААЖ-ға (бұдан әрі – МОДҚ АЖ) мүгедектігі бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау үшін мүгедектікті белгілеу туралы мәліметтердің болуына;

АХАЖ АЖ-ға – он алты жасқа дейінгі мүгедек баланың туу туралы куәлігі бойынша (Қазақстан Республикасының аумағында 2007 жылғы             13 тамыздан кейін жүргізілген тіркеулер бойынша);

«Е Қорғаншылық» АЖ-ға – қамқоршылық (қорғаншылық) белгілеу туралы құжаттар бойынша;

«Интеграцияланған салық ақпараттық жүйесі» АЖ-ға адамның дара кәсіпкер ретінде тіркелмегені туралы мемлекеттік кірістер органының анықтамасы бойынша сұрау салу қалыптастырады;

4) көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды, оның ішінде мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінде мәліметтер болмаған жағдайда сканерлейді;

5) сканерлеу сапасын және құжаттардың электрондық көшірмелерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған түпнұсқаларға сәйкес келуін қамтамасыз етеді;  

6)  өтінішті тіркейді;

7) уәкілетті органның бөлімшесінде көрсетілетін қызметті алушыға тіркеу күнін және қызметті алатын күнін, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөнін көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы белгісі бар өтініштің үзбелі талонын, ХҚО-да тіркеу күнін және қызметті алатын күнін, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді.

Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда немесе жәрдемақы тағайындауға құқығы болмаған жағдайда өтінішті қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

ХҚО өтінішті қабылдаған жағдайда, жәрдемақы тағайындауға өтінішті қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде өтініштен және көрсетілетін қызметті алушы тұпнұсқаларда ұсынған құжаттардың электрондық көшірмелерін, сондай-ақ мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтерді қоса алғанда, құжаттардың топтамасынан тұратын,   ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық өтінімді уәкілетті ұйымның бөлімшесіне жібереді.

Уәкілетті ұйымның бөлімшесі, оның ішінде ХҚО-дан құжаттардың толық топтамасымен келіп түскен өтінішті қабылдағаннан кейін екі жұмыс күні ішінде:

1)      электрондық шешім жобасымен электрондық (қағаз түріндегі) іс макетін қалыптастырады;

2)      жәрдемақы мөлшерін есептеудің, электрондық шешім жобасын ресімдеудің дұрыстығын тексереді;

3)      электрондық шешім жобасын ЭЦҚ-мен куәландырады және электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын уәкілетті ұйымның филиалына жібереді.

12. Уәкілетті ұйымның филиалы уәкілетті ұйымның бөлімшесінен электрондық іс макеті келіп түскен күнінен бастап екі жұмыс күні ішінде:

1) келіп түскен электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын қарайды және есептеудің және ресімдеудің дұрыстығын тексереді;

2) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын көрсетілетін қызметті берушіге жібереді.

13. Қосымша құжаттарды іс макетіне қосу қажеттілігіне байланысты көрсетілетін қызметті берушіден электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті қайтарылған жағдайда:

уәкілетті ұйымның бөлімшесі:

1) көрсетілетін қызметті алушыны бес жұмыс күні ішінде хабарламада көрсетілген қосымша құжатты (құжаттарды) 25 жұмыс күні ішінде ұсыну қажеттігі туралы телефон, почта байланысы, электрондық почта арқылы хабардар етеді;

2) көрсетілетін қызметті алушы қосымша құжатты (құжаттарды) ұсынған кезде уәкілетті ұйымның бөлімшесі екі жұмыс күні ішінде:

көрсетілетін қызметті берушінің хабарламасында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушыдан қабылданатын қосымша құжат (құжаттар) топтамасының толықтығын тексереді;

электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын жете ресімдейді, сканерлеу сапасын және құжаттардың электрондық көшірмелерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған түпнұсқаларға сәйкес келуін, жәрдемақы мөлшерін есептеудің, электрондық шешім жобасын ресімдеудің дұрыстығын қамтамасыз етеді, электрондық шешім жобасын ЭЦҚ-мен куәландырады және уәкілетті ұйымның филиалына жібереді;

уәкілетті ұйымның бөлімшесінен электрондық шешім жобасымен электрондық іс макеті келіп түскен күннен бастап уәкілетті ұйымның филиалы екі жұмыс күні ішінде:

1) есептеудің және келіп түскен электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын ресімдеудің дұрыстығын тексереді;

2) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық іс макеті мен электрондық шешім жобасын көрсетілетін қызметті берушіге жібереді.

14. Уәкілетті ұйымның бөлімшесі немесе ХҚО көрсетілетін қызметті берушіден МБЗТ тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама келіп түскен сәттен бастап бір жұмыс күні ішінде хабарламаны басып шығарады және оны көрсетілетін қызметті алушыға өзі жүгінгенде береді.

Уәкілетті ұйымның бөлімшесі көрсетілетін қызметті беруші қабылдаған шешім туралы көрсетілетін қызметті алушының ұялы телефонына sms-хабар жіберу арқылы өтініш берушіні хабардар етеді.

15. Көрсетілетін қызметті алушыда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) мен ЭЦҚ болған кезде, құжаттары уәкілетті ұйымның бөлімшесіне немесе ХҚО-ға қағаз жеткізгіште бұрын ұсынылған және мемлекеттік көрсетілетін қызметті тағайындау туралы ақпаратты алу сәтіне көрсетілетін қызметті алушы туралы деректер уәкілетті ұйымның автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорында электрондық түрде сақталған көрсетілетін қызметті алушылардың МБЗТ тағайындау туралы ақпаратты портал арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

Көрсетілетін қызметті берушінің (көрсетілетін қызметті алущының) портал арқылы жәрдемақы тағайындау туралы ақпаратты алу кезіндегі қадамдық іс-қимылы мен шешімдері:

1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен порталға тіркеуді жүзеге асырады (тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының қызметті алу үшін ЖСН мен парольді порталға енгізуі (авторизациялау процесі);

3) 1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;

4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны порталдың қалыптастыруы;

5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және кері қайтарып алынғандардың (күші жойылғандардың) тізімінде тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) сәйкес келуін тексеру;

7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет алу үшін сұрау салуды куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін «электрондық үкіметтің» шлюзі арқылы көрсетілетін қызметті берушінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – АЖО) жіберу;

9) 6-процесс – электрондық құжатты көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-на тіркеу;

10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі (өңдеуі);

11) 7-процесс – орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің АЖО-да қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысанындағы хабарламаны) көрсетілетін қызметті алушының алуы. Мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы ақпарат, жасы бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыны тағайындау және мүгедектік бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақыны тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы ақпарат осы Регламенттің 2,3 және 4 қосымшасының нысандары бойынша көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасымен қалыптастырылады.

Қызмет көрсетуде қолданысқа енгізілген ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммалары осы мемлекеттік қызметті көрсету регламентіне 5-қосымшада графикалық нысанда көрсетілген.

16. Ақпаратты ұсыну уақыты уәкілетті ұйымның ақпараттық жүйесіне сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 30 минуттан аспайды.

17. Көрсетілетін қызметті алушыда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) мен ЭЦҚ болған кезде, көрсетілетін қызметті алушының жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындауға өтінішті портал арқылы қашықтан қол жеткізу режимінде беруге мүмкіндігі бар. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі қадамдық іс-қимылдар мен шешімдер:

1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен порталға тіркеуді жүзеге асырады (тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін);

2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының қызметті алу үшін ЖСН мен парольді порталға енгізуі (авторизациялау процесі);

3) 1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;

4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны порталдың қалыптастыруы;

5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), ауданның коды бойынша уәкілетті ұйымның автоматтандырылған ақпараттық жүйесі арқылы уәкілетті ұйымның бөлімшесін автоматты түрде айқындау, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне сұрау салу; 

6) 2-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде тексеру;

7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректері мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесінде расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының банк деректемелерін енгізу процесі;

9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыруы (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарып алынғандардың (күші жойылғандардың) тізімінде тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) сәйкес келуін тексеру;

11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ дұрыстығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсету үшін сұрау салуды куәландыру және порталда көрсетілетін қызметті алушының банк деректемелерін «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы екінші деңгейдегі банктерге (бұдан әрі – ЕДБ), «Қазпочта» акционерлік қоғамына жіберу;

13) 4-шарт – ЕДБ-да көрсетілетін қызметті алушының банк деректемелерін ЭҮТШ арқылы тексеру;

14) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының банк деректемелері расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

15) 10-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсету үшін электрондық құжатты (сұрау салуды) куәландыру және электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуі үшін ЭҮШ арқылы уәкілетті ұйымның ААЖ-ға жібереді;

16) 5-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің ЭҮП-тен келіп түскен электрондық құжатты (сұрау салуды) қызметті көрсету үшін талаптар мен негіздемелерге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);

17) 11-процесс – орын алған бұзушылықтарға байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

18) 12-процесс – ЗТМО ААЖ-да электрондық құжатты тіркеу және көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдау туралы хабарламаны жіберу;

19) 13-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметтің нәтижесін (жәрдемақы тағайындау туралы не жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындаудан бас тарту себептері көрсетілген хабарламаны) электрондық құжат нысанында алуы. Тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама 6 және 7-қосымшалардың нысандары бойынша көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сымен қол қойылады.

Мемлекеттік қызметті көрсетуде қолданысқа енгізілген ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының диаграммалары графикалық нысанда осы мемлекеттік қызметті көрсету регламентіне 8-қосымшада көрсетілген.

18. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі әкімшілік іс-қимылдардың логикалық дәйектілігі мен құрылымдық-функционалдық бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 9-қосымшаға сәйкес «Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау» мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне 1-қосымша

 

 

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген қызметкерлер

арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) жүйелілігінің

сипаттамасы

 

 

Іс-қимыл № (жұмыс барысының, ағынының)

Жүйелік-функционалдық бірліктердің атауы

Іс-қимылдардың атауы (процестер, рәсімдер, операциялар) және олардың сипаттамасы

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-ұйғарымдық шешім)

Орындау мерзімдері

Келесі іс-қимылдың нөмірі

1

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) маманы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

  1. 1) ЭлектрондықшешімжобасынЭЦҚарқылыкуәландыружәнежәрдемақы тағайындау(тағайындаудан бас тарту) туралыэлектрондықшешімжобасыменэлектрондықісмакетінавтоматтырежимдекөрсетілетінқызметтіберушібөлімінің (басқармасының) басшысынажіберу;

 

2) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

2 жұмыс күні

 

2

2

Көрсетілетін қызметті беруші бөлімінің (басқармасының) басшысы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

1) ЭЦҚарқылыэлектрондық шешім жобасын куәландыру  және

Қызметті берушінің  басшысына жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін автоматты режимде жолдау;
2) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

1 жұмыс күні

3

3

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы

Электрондық шешім жобасымен келіп түскен электрондық іс макетін қарау

1) Жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешім қабылдау;
2) Жәрдемақы тағайындау туралы хабарламаны уәкілетті ұйымға немесе ХҚО жолдау;
3) Электрондық іс макетін жете ресімдеу қажет болған жағдайда электрондық шешім жобасымен электрондық іс макетін уәкілетті ұйымның бөліміне қайтару

1 жұмыс күні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша,

асыраушысынан айрылу жағдайы

бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№2-қосымша

 

Нысан

 

     9379_1

 

Қазақстан Республикасы  Денсаулық сақтау

және әлеуметтік даму министрлігінің 

Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің

______________________бойынша

департаменті

 

Асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша

мемлекеттік әлеуметтік  жәрдемақы тағайындау (тағайындау бас тарту) туралы ақпарат

 

__________________________________________________________________ азаматқа (шаға)

                             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

___________ теңге мөлшерінде  асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша  мемлекеттік әлеуметтік  жәрдемақы тағайындалды

Тағайындау күні  _____жылғы «___» ___________  - ________жылғы «____» __________ аралығында.

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей. Данный документ согласно пункту 1 статьи ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды

*штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего Департамента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша,

асыраушысынан айрылу жағдайы

бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№3-қосымша

 

Нысан

9379_1

 

Қазақстан Республикасы  Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің  Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің

______________________бойынша

департаменті

 

Жасына байланысты мемлекеттік
әлеуметтік жәрдемақы тағайындау туралы ақпарат

 

_________________________________________________________________ азаматқа (шаға)

                             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

 

 ___________ теңге мөлшерінде мемлекеттік әлеуметтік  жәрдемақы тағайындалды

Тағайындау күні  _____жылғы "___"___________

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей. Данный документ согласно пункту 1 статьи ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО»ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды.

*штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего Департамента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша,

асыраушысынан айрылу жағдайы

бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 4-қосымша

 

Нысан

 

     9379_1

 

Қазақстан Республикасы  Денсаулық сақтау

және әлеуметтік даму министрлігінің 

Еңбек, әлеуметтік қорғау және көші-қон комитетінің

______________________бойынша

департаменті

 

Мүгедектігі бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы тағайындау

(тағайындау бас тарту) туралы ақпарат

 

__________________________________________________________________ азаматқа (шаға)

                             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

___________ теңге мөлшерінде  мүгедектігі бойынша мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақытағайындалды

Тағайындау күні  _____жылғы «___» ___________  - ________жылғы «____» __________ аралығында.

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына сәйкес қағаз жеткізгіштегі құжатпен бірдей. Данный документ согласно пункту 1 статьи ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды

*штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего Департамента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу

жағдайы бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 5-қосымша

 

 

Мемлекеттік қызметті көрсетуге қатысқан ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының диаграммалары, графикалықнысанда

 

 

 

 

 

9379_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу

жағдайы бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 6-қосымша

 

Нысан

 

№ __________Тағайындау туралы хабарлама

_________________________________________________________

(төлемнің түрі)

 

20__ жылғы «___» ___________

Азамат (ша)________________________________________________________

                             (тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

Туған күні ____ жылғы «___» ____________  

Тағайындау  туралы 20__ жылғы «___»______     № _______ шешім

Тағайындалған сома: 20__ жылғы «___» ____________ бастап

______________________________________________________________теңге

                                      (сомасы жазбаша)

 

Хабарлама жауапты адамның ЭЦҚ-сымен куәландырылды

__________________________________________________________________

(жауапты адамның лауазымы және тегі, аты,әкесінің аты (ол болған кезде)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу

жағдайы бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 7-қосымша

 

Нысан

 

№ __________Тағайындаудан бас тарту туралы хабарлама

_________________________________________________________

(төлемнің түрі)

 

20__ жылғы «___» ___________

 

Азамат (ша)________________________________________________________

(тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

Туған күні ____ жылғы «___» ____________  

Тағайындаудан бас тарту туралы 20__ жылғы «___»______     № _______ шешім

 

____________________________________________________________________________________________________

                                      негіздеме (себебі көрсетілсін)

тағайындаудан бас тартылды

 

Хабарлама жауапты адамның ЭЦҚ-сымен куәландырылды

__________________________________________________________________

(жауапты адамның лауазымы және тегі, аты,әкесінің аты (ол болған кезде)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу

жағдайы бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 8-қосымша

 

 

Мемлекеттік қызмет көрсету барысында пайдаланылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара

іс-қимылының графикалық нысандағы диаграммалары

 

 

 

 

 

9379_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Мүгедектігі бойынша,

асыраушысынан айрылу жағдайы

бойынша және жасына байланысты

мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақылар

тағайындау»  мемлекеттік қызметін

көрсету регламентіне

№ 9-қосымша

 

 

«Мүгедектігі бойынша, асыраушысынан айрылу жағдайы

бойынша және жасына байланысты мемлекеттік әлеуметтік

жәрдемақылар тағайындау» мемлекеттік қызметін көрсету

бизнесс-үдерістерінің анықтамалығы

 

ХҚО арқылы көрсету кезінде:

 

 

уәкілетті ұйымның бөлімшесі арқылы тікелей көрсету кезінде:

 

 

 

Приложение 3

к приказу Министра здравоохранения и социального развития

Республики Казахстан

от 28 мая 2015 года № 407

 

 

Регламент оказания государственной услуги

«Назначение государственных социальных пособий

по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту»

 

1. Общие положения

 

1. Регламент оказания государственной услуги «Назначение государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту» (далее – Регламент) разработан в соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», Стандартом государственной услуг «Назначение государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту», утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 «Об утверждении стандартов государственных услуг в социально-трудовой сфере» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11342)(далее – Стандарт) и определяет процедуру назначения государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту (далее – пособия).

2. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Комитета труда, социальной защиты и миграции Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

 Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется:

через республиканское государственное казенное предприятие «Государственный центр по выплате пенсий Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан» (далее – уполномоченная организация);

через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН);

через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – портал)  при назначении государственного социального пособия по возрасту, а также при получении  информации о назначении государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту.

3. Форма оказания государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная или частично автоматизированная) и (или) бумажная.

4. Результат оказания государственной услуги:

в уполномоченной организации или в ЦОН – уведомление о назначении (отказе в назначении) пособий;

на портале – уведомление о назначении (отказе в назначении) пособия по возрасту,  информация о назначении пособий в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугодателя.

Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

 

 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

 

5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя с приложением документов, представленных в соответствии с пунктом 9 Стандарта.

6. Действия услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

1) специалист отдела (управления) услугодателя, осуществляющий функции по назначению пособий, в течение двух рабочих дней:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении пособия, в срок не более тридцати рабочих дней, возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения.

Если в течение тридцати рабочих дней требуемые документы не представлены, услугодатель выносит решение о назначении (отказе в назначении) пособия по имеющимся документам;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя;

удостоверяет электронный проект решения о назначении пособия в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом посредством ЭЦП, при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пособия с указанием причины;

направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении)  пособия руководителю отдела (управления) услугодателя.

Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении)  пособия, удостоверенный ЭЦП специалиста отдела услугодателя.

2) Руководитель отдела (управления) услугодателя, осуществляющий функции по назначению пособий, в течение одного рабочего дня:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении  пособия, в срок не более тридцати рабочих дней, возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя;

удостоверяет электронный проект решения о назначении пособия в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом посредством ЭЦП,  при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пособия, с указанием причины;

направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пособия руководителю услугодателя.

Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пособия, удостоверенный ЭЦП руководителя отдела  (управления) услугодателя.

3) Руководитель услугодателя, осуществляющий функции по назначению пособий, в течение одного рабочего дня:

рассматривает поступивший электронный макет дела с электронным проектом решения (проверяет правильность расчета, качество сканированных документов);

при наличии оснований для приобщения к электронному макету дела дополнительных документов, необходимых для принятия решения о назначении пособия в срок не более тридцати рабочих дней, возвращает в отделение уполномоченной организации электронный макет дела с электронным проектом решения;

при наличии оснований в течение пяти рабочих дней направляет запросы в соответствующие государственные органы и организации для проверки достоверности представленных документов с уведомлением об этом услугополучателя;

принимает решение о назначении пособия в случае полного соответствия электронного макета дела в соответствии со Стандартом и удостоверяет посредством ЭЦП, при отсутствии оснований для назначения удостоверяет посредством ЭЦП электронный проект решения об отказе в назначении пособия с указанием причины отказа;

направляет в отделение уполномоченной организации в автоматическом режиме принятое решение;

при удостоверении ЭЦП уведомление о назначении (отказе  в назначении) пособия автоматически направляется в отделение уполномоченной организации или ЦОН.

Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги на данном этапе является принятие решения о назначении (отказе в назначении) и направление в автоматическом режиме принятого решения на выплату.

7. Сроки оказания государственных услуг указаны в пункте 4 Стандарта.

 

 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений(работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

 

8. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие работники услугодателя:

специалист отдела (управления) услугодателя;

руководитель отдела (управления) услугодателя;

руководитель услугодателя.

9. Порядок взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

 специалист отдела (управления) услугодателя, в течение двух рабочих направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пособия руководителю отдела (управления) услугодателя;

руководитель отдела (управления) услугодателя в течение одного рабочего дня направляет в автоматическом режиме электронный макет дела с электронным проектом решения о назначении (отказе в назначении) пособия руководителю услугодателя;

руководитель услугодателя в течение одного рабочего дня принимает решение о назначении (отказе в назначении)  пособия.

Описание последовательности процедур (действий) между работниками услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) представлена в приложении 1 к настоящему регламенту.

 

 

4. Описание порядка взаимодействия с ЦОН и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

 

10. Прием документов от услугополучателя осуществляется:

1) в отделении уполномоченной организации посредством «окон»;

2) в ЦОНе в операционном зале посредством «безбарьерного» обслуживания.

11. При обращении услугополучателя в отделение уполномоченной организацию или ЦОН специалист, принимающий документы:

        1) формирует запрос в автоматизированную информационную систему уполномоченной организации на наличие факта назначения или выплаты пособия;

         2) проверяет полноту пакета документов, принимаемых от услугополучателя;

3) формирует запрос в соответствующие в информационные системы через шлюз «электронного правительства» (далее – ИС):

в  ИС «Государственная база данных «Физические лица» - по документам, удостоверяющего личность услугополучателя и подтверждающего  регистрацию по постоянному месту жительства;

          в АИС «Централизованный банк данных лиц, имеющих инвалидность» (далее - ИС ЦБДИ) на  наличие сведений об установлении инвалидности для назначения государственного социального пособия по инвалидности;

в ИС «ЗАГС» - по свидетельству о рождении ребенка-инвалида до шестнадцати лет (по регистрациям, произведенным на территории Республики Казахстан после 13 августа 2007 года); 

в информационную систему «Е Попечительство» - по документам об установлении опеки (попечительства).

в ИС «Интегрированная налоговая информационная система» - по справке органа государственных доходов о том, что лицо не зарегистрировано в качестве индивидуального предпринимателя;

4) сканирует документы, представленные услугополучателем, в том числе  в случае отсутствия сведений из  информационных систем государственных органов;

5) обеспечивает качество сканирования и соответствие  электронных копий документов оригиналам, представленным услугоплучателем;

6) регистрирует заявление;

7)  в отделении уполномоченного органа вручает услугополучателю отрывной талон заявления с отметкой о принятии документовс указанием даты регистрации и даты получения услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы, в  ЦОН – расписку о приеме  документов с указанием даты регистрации и даты получения услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.

В случае предоставления неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта или отсутствия права на назначение пособия  выдает уведомление об отказе в приеме заявления.

В случае принятия заявления ЦОН в течение одного рабочего дня со дня принятия заявления на назначение пособия направляет электронную заявку, заверенную ЭЦП, состоящую из заявления и пакета документов, включая электронные копии документов, представленные услугополучателем  в оригинале, а также сведения, полученные из информационных систем государственных органов  в отделение уполномоченной организации.

Отделение уполномоченной организации после принятия заявления с полным пакетом документов, в том числе поступивших из ЦОН, в течение двух рабочих дней:

1) формирует электронный (бумажный) макет дела с электронным проектом решения;

2) проверяет правильность расчета размера пособия, оформления электронного проекта решения;

3) удостоверяет электронный проект решения ЭЦП и направляет  электронный макет дела и электронный проект решения в филиал уполномоченной организации.

12. Филиал уполномоченной организации в течение двух рабочих дней со дня поступления от отделения уполномоченной организации электронного макета дела с электронным проектом решения:

1) рассматривает и проверяет правильность расчета и оформления поступившего электронного макета дела и электронного проекта решения;

2) направляет услугодателю электронный макет дела и электронный проект решения, удостоверенный ЭЦП.

13. В случае возврата электронного макета дела с электронным проектом решения от услугодателя по причине необходимости приобщения к электронному макету дела дополнительных документов:

отделение уполномоченной организации:

1) уведомляет услугополучателя в течение пяти рабочих дней посредством телефонной, почтовой связи, электронной почты о необходимости представления в течение 25 рабочих дней дополнительного (-ых) документа      (-ов), указанного (-ых) в уведомлении;

2) при представлении услугополучателем дополнительного (-ых) документа (-ов) отделение уполномоченной организации  в течение двух рабочих дней:

проверяет полноту пакета дополнительного (-ых) документа (-ов), принимаемого(-ых) от услугополучателя, указанного (-ых) в уведомлении услугодателя;

дооформляет электронный макет дела и электронный проект решения, обеспечивает качество сканирования и соответствие  электронных копий документов оригиналам, представленным услугоплучателем, правильность расчета размера пособия, оформления электронного проекта решения, удостоверяет электронный проект решения ЭЦП и направляет в филиал уполномоченной организации;

филиал уполномоченной организации в течение двух рабочих дней со дня поступления от отделения уполномоченной организации электронного макета дела с электронным проектом решения:

1) проверяет правильность расчета и оформления поступившего электронного макета дела и электронного проекта решения;

2) направляет услугодателю электронный макет дела и электронный проект решения, удостоверенный ЭЦП.

14. Отделение уполномоченной организации или ЦОН   в течение одного рабочего дня с момента поступления от услугодателя уведомления о назначении (об отказе в назначении) пособия распечатывает уведомление и выдает его при личном обращении услугополучателю.

Отделение уполномоченной организации информирует заявителя о принятом услугодателем решении посредством передачи sms оповещения на мобильный телефон услугополучателя.

15. При наличии у услугополучателя индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и ЭЦП имеется возможность получения услугополучателем информации о назначении пособий  в режиме удаленного доступа через портал, чьи документы были ранее представлены на бумажном носителе в отделение уполномоченной организации или ЦОН и на момент получения информации о назначении государственной услуги данные об услугополучателе находятся в электронном виде в базе данных автоматизированной информационной системы уполномоченной организации.

Пошаговые действия и решения услугодателя (услугополучателя) при получении информации о назначении пособия через портал:

1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

8) процесс 5 – удостоверение запроса для получения услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз «электронного правительства» в автоматизированное рабочее место (далее – АРМ) услугодателя для обработки услугодателем;

9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;

10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем запроса услугополучателя;

11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями;

12) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ услугодателя. Информация о назначении (отказе в назначении) государственного социального пособия по случаю потери кормильца, информация о назначении государственного социального пособия по возрасту и информация о назначении (отказе в назначении) государственного социального пособия по инвалидности формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, по формам согласно приложениям 2, 3 и 4 соответственно к настоящему регламенту.

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании услуги, в графической форме приведены в приложении 5 к настоящему регламенту государственной услуги.

16. Время предоставления информации не более - 30 минут с момента поступления запроса в информационную систему уполномоченной организации.

17. При наличии у услугополучателя индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и ЭЦП имеется возможность подачи услугополучателем заявления на назначение государственного социального пособия по возрасту в режиме удаленного доступа через портал. Пошаговые действия и решения при оказании государственной услуги через портал:

1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью ИИН и пароля (для незарегистрированныхуслугополучателей на портале);

2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, автоматическое определение отделения уполномоченной организации через автоматизированную информационную систему уполномоченной организации по коду района, а также запрос в информационные системы государственных органов   через шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) о данных услугополучателя;

6) условие 2 – проверка данных услугополучателя в информационной системе  государственных органов;

7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением данных услугополучателя в информационной системе государственных органов;

8) процесс 5 – процесс ввода услугополучателем банковских реквизитов;

9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

12) процесс 8 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление порталом запроса на проверку банковских реквизитов услугополучателя посредством платежный шлюз «электронного правительства» (далее – ПШЭП) в банки второго уровня и акционерное общество «Казпочта» (далее – БВУ);

13) условие 4 – проверка посредством ПШЭП в БВУ банковских реквизитов услугополучателя;

14) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением банковских реквизитов услугополучателя;

15) процесс 10 – удостоверение электронного документа (запроса) для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АИС уполномоченной организации для обработки услугодателем;

16) условие 5 – проверка (обработка) услугодателем поступившего с портала электронного документа (запроса) на соответствие требованиям и основаниям для оказания услуги;

17) процесс 11 – формирование сообщения об отказе в приеме заявления на запрашиваемую услугу в связи с имеющимися нарушениями;

18) процесс 12 – регистрация электронного документа в АИС ГЦВП и отправка сообщения о приеме заявления услугополучателю;

19) процесс 13 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление о назначении пособия либо об отказе в назначении государственного социального пособия по возрасту с указанием причины) в форме электронного документа. Уведомления о назначении и об отказе в назначенииподписываются  ЭЦП уполномоченного лица услугодателя, по форме согласно приложениям 6 и 7 соответственно к настоящему регламенту.

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении  приложению 8 к настоящему регламенту.

18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональными единицами, приведена в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Назначение государственных социальных пособий по инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту» согласно приложению 9 к настоящему Регламенту.

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 1

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных социальных

пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

 

Описание последовательности процедур (действий) между работниками услугодателя с указанием длительности каждой
процедуры (действия)

 

№ действия (хода, потока работ)

Наименование структурно-функциональных единиц

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Сроки исполнения

Номер следующего действия

1

Специалистотдела (управления) услугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения

1) Удостоверение электронного проекта решения посредством ЭЦП и направление в автоматическом режиме электронного макета дела с электронным проектом решения о назначении пособия руководителю отдела (управления) услугодателя;
2)В случае необходимости дооформления электронного макета дела возврат электронного макета дела с электронным проектом решения и уведомления с указанием причины в отделение уполномоченной организации

2 рабочих дня

2

2

Руководитель

отдела (управления) услугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения.

1) Удостоверение электронного проекта решения посредством ЭЦП и направление в автоматическом режиме электронного макета дела с электронным проектом решения о назначении (об отказе в назначении) пособия руководителю услугодателя;
2) В случае необходимости дооформления электронного макета дела возврат электронного макета дела с электронным проектом решения и уведомления с указанием причины в отделение уполномоченной организации.

1 рабочий день

3

3

Руководительуслугодателя

Рассмотрение поступившего электронного макета дела с электронным проектом решения.

1) Принятие решения о назначении (об отказе в назначении) пособия;
2) Направление уведомления о назначении пособия в уполномоченную организацию или ЦОН;
3) В случае необходимости дооформления электронного макета дела возврат электронного макета дела с электронным проектом решения и уведомления с указанием причины в отделение уполномоченной организации

1 рабочий

день

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 2

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных социальных

пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

 Форма

 

Департаменттруда, социальной защиты и миграции

Комитета труда, социальной защиты и миграции

Министерства здравоохранения и социального

развитияРеспублики Казахстан
 по ______________

 

Информация
        о назначении (отказе в назначении) государственного
           социального пособия по случаю потери кормильца

 

Гражданину (ке) _______________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения)

Назначено государственное социальное пособие по случаю потери кормильца в размере _________ тенге

Дата назначения «____» ___________ года с «___»___________ года по «___»__________ года

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз
жеткiзгiштегi құжатпен бiрдей. Данный документ согласно пункту 1 
статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и
электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном
носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды

штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и
подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего
 Департамента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 3

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных социальных

пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Форма

 

Департамент Комитета труда, социальной защиты

и миграции Министерства здравоохранения и

социального развития Республики Казахстан
 по______________

 

Информация
о назначении государственного

социального пособия по возрасту

 

Гражданину (ке) _______________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения)

 Назначено государственное социальное пособие по возрасту в размере _________ тенге

 Дата назначения «____»_____________ года

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз
жеткiзгiштегi құжатпен бiрдей. Данный документ согласно пункту 1 
статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и
электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном
носителе.

 

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды

штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и
подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего
Департамента 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение  4

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных социальных

пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

 Форма

 

Департаменттруда, социальной защиты и миграции

Комитета труда, социальной защиты и миграции

Министерства здравоохранения и социального

развитияРеспублики Казахстан
 по ______________

 

Информация
        о назначении (отказе в назначении) государственного
           социального пособия по инвалидности

 

Гражданину (ке) _______________________________________________

(фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата рождения)

Назначено государственное социальное пособие по инвалидности  в размере _________ тенге

Дата назначения «____» ___________ года с «___»___________ года по «___»__________ года

 

Осы құжат «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы» 2003 жылғы 7 қаңтардағы № 370-II ҚРЗ 1 бабына сәйкес қағаз
жеткiзгiштегi құжатпен бiрдей. Данный документ согласно пункту 1 
статьи 7 ЗРК от 7 января 2003 года «Об электронном документе и
электронной цифровой подписи» равнозначен документу на бумажном
носителе.

 

*штрих-код «ЗТМО» ААЖалынғанжәнеДепартаменттің
электрондық-цифрлыққолтаңбасыменқолқойылғандеректердіқамтиды

штрих-код содержит данные, полученные из АИС «ГЦВП» и
подписанные электронно-цифровой подписью соответствующего
 Департамента

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 5

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных социальных

пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем,

задействованных в оказании государственной услуги, в

графической форме

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 6

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных

социальных пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Форма

 

Уведомление № __________о назначении _________________________________________________________

(вид выплаты)

 

от «___» ________ 20 __ года

 

Гражданин (ка)_____________________________________________________

                                                (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата рождения «____» ________________________________________  года

 

Решение о назначении №  ___ от «__» ______ 20__ года

 

Назначенная сумма: ____________________________________________тенге

(сумма прописью)

с «_____» ________20____ года

 

Уведомление удостоверено ЭЦП ответственного лица

__________________________________________________________________

   (должность и фамилия, имя, отчество (при его наличии) ответственного лица)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 7

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных

социальных пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Форма

 

Уведомление № __________об отказе в назначении

_________________________________________________________

(вид выплаты)

 

от «___» ________ 20 __ года

 

Гражданин (ка)_____________________________________________________

                                                (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата рождения «____» _____________________________________ ____ года

 

Решение об отказе в назначении  №  ___ от «__» ______ 20__ года

 

Отказано в назначении ___________________________________________________________

                                                  основание (указать причины)

 

Уведомление удостоверено ЭЦП ответственного лица

_____________________________________________________________

   (должность и фамилия, имя, отчество (при его наличии) ответственного лица)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 8

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных

социальных пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных оказании государственной услуги, в графической форме

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приложение 9

к Регламенту оказания

государственной услуги

«Назначение государственных

социальных пособий по инвалидности,

по случаю потери кормильца

и по возрасту»

 

Справочник бизнес-процессов

оказания государственной услуги

«Назначение государственных социальных пособий по

инвалидности, по случаю потери кормильца и по возрасту»

при оказании через ЦОН:

 

при оказании непосредственно через отделение уполномоченной организации:

 

 

 

 

 

 

 

ТіркемеМөлшер
Microsoft Office document icon 3.doc504.5 KB
13 маусым, 2015 - 19:57 өзгертілді
ҚР тәуелсіздік жылдарындағы жетістіктері
Атаулы әлеуметтік көмек
АӘК есептеу бойынша онлайн калькулятор
Статусын тексеру
Балалар еңбегінің ең жаман түрлеріне қарсы күрес
"Қауіпсіз еңбек" ақпараттық науқаны
«Еңбек жолы» Республикалық конкурсы
Қазақстанда іске асырылып жатқан үздік әлеуметтік жобалар
Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын ынталаңдыру
ҰБЖ
Жаңа ұлттық қызметтер жіктеуіші