check
A A A
Skip to content

You are here

Саламатсызба.Жоғалған еңбек кітапшасын қалай қайтадан жасатсам болады?ол үшін қайда барамын.Бұрынғы жұмыс орнымда жасаған жылдарымды кімнен білемін.олар кандай құжат беруі керек?кімге арыз жазып,дубликатын ала аламын

Ответ: 

Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 62-бабы 2 тармағына сәйкес жұмыс беруші жұмыскердің (оның ішінде бұрынғы жұмыскердің) талап етуі бойынша, өтінішпен жүгінген кезден бастап бес жұмыс күні ішінде мамандығы (біліктілігі, лауазымы), жұмыс істеген уақыты және жалақы мөлшері көрсетілген анықтаманы, жұмыскердің біліктілігі және оның жұмысқа көзқарасы туралы мәліметтерді қамтитын мінездеме-ұсынымды, сондай-ақ осы Кодексте көзделген басқа да құжаттарды беруге міндетті.
Еңбек кітапшасын жоғалтыбалған кезде, жұмыскер бұрынғы жұмыс берушіне хабарласады мәліметтерді толтыру үшін.

Номер вопроса: 359544
Changed on 17 April, 2019 - 16:27
Achievements over the years of independence of RK
Targeted social assistance
Combating the worst forms of child labor
Information campaign «Safe work»
Best social projects implemented in Kazakhstan
The Republican contest «Enbekzholy»
Skills and jobs
NQS